Efterlyses: Datablad til San Ken SI-1125 H4 forstærkerkreds

Jeg er ved fejlfinde i min Beocenter 2200. Den spiller meget lav i den ene
kanal. Så et datablad eller tilslutningsskema til kredsen kunne hjælpe mig
på vej.
mvh Mic

---
Re: Efterlyses: Datablad til San Ken SI-1125 H4 forstærkerkreds

Kan du ikke sammenligne måleværdier for de 2 udgange.

Jeg har i øvrigt nogle af de udgangskredse liggende hvis du får brug for en
ny

mvh
JBH

Re: Efterlyses: Datablad til San Ken SI-1125 H4 forstærkerkreds

Jo måske. Jeg har i mellemtiden skiftet den venstre og den højre kreds med
hinanden. Fejlen flyttede ikke med. Så det er formodentlig
udenomkomponenterne som ikke er iorden.

en

Tak for det....
mvh Michael