Efter skift af trafo i Mx5000 fejl

har lige skiftet trafoen i et Mx5000 da der var skud huller i :)

Men efter skiftet kan det ikke startet :S snakkede med en B&O "haj" han
snakkede om man skulle fjerne den røde ledning og den sorte som sad rundt om
den gamle trafo. ( den røde som er loddet nede under )

hvis jeg fjerne den røde og lapper banen starter tvet godt nok op men
billedet er hvidt og underligt.

Hva går galt? synes ikke jeg kan finde disse symtomer på nettet nogen steder
:S

Mvh
Bjarni

Re: Efter skift af trafo i Mx5000 fejl

Mon ikke bare du skal have justeret Gitter2 spændingen ?

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline