editor

Hej jeg ved ikke om det er "lovligt" at benytte denne NG, men har da set at
der har været lignende emner oppe, så jeg prøver..
Jeg ville høre om der var en der kunne anbefale en editor til c. jeg har
ikke speciel stor erfaring med forskellige editor, så jeg er ikke helt
sikker på hvad jeg går efter, den skal bare kunne det basale for en editor
og så må der gerne være mulighed for at koble den sammen en compiler
"Htech's" (har den).

I øjeblikket anvender jeg MPLAB fra microchip som editor,compiler og
debugger.
Så det ville jo være rart hvis man kunne finde en anden editor / IDE hvor
det var muligt at editer compiler og debugge.
Om det er muligt er jeg ikke klar over, men der må være andre i samme
situation for MPLAB er ikke særlig god.

På forhånd tak...

Re: editor

at

Jeg synes "Multiedit" er en svært god editor for alle programeringsformål.
Du kan integrere enhvær kompilator inn i programmet, eller programmerer.
(den editerer og debugger HTML)

Editoren er meget dynamisk, men det krever på sin side at du studerer
help-oppslagene.

Jeg synes editoren er billig, bruker versjon 6.

HM

Re: editor

TextPad, UltraEdit, Brief, F (sorry den hedder det :-)) eller
CodeWright og så måske Borlands gamle DOS IDE'er (dem bruger jeg
stadigt da det er mest behageligt for øjnene på lang sigt).

Re: editor
Hej,

PFE (Programmers FIle Editor)
<URL:http://www.lancs.ac.uk/people/cpaap/pfe/

Kan integreres med hvad som helst, kører under DOS og alle Windows
systemer, er klippestabil (selv de gamle betaversioner kørt under Win95 var
umulige at få til at gå ned) og den er 100% gratis :)

PFE er "kun" en (tekst)editor, men den kan sættes til at afvikle de andre
programmer.

--
Venlig hilsen,
Søren