Editere fil til GAL18V10

Jeg har en .JED og .SCH fil til en GAL18V10 - der virker. Når jeg nu
kunne tænke mig at editere i denne, hvilket værktøj skal jeg så bruge?

Har prøvet google i et par timer, uden at finde noget brugbart.

Re: Editere fil til GAL18V10

Hej Christian
Du kan muligvis bruge WinPlace som er freeware udviklingssoftware til PEEL
(tidligere ICT) familien.
http://www.anachip.com/eng/supports/resources.html
du kunne da ihvertfald prøve...

mvh
Bjarne

Re: Editere fil til GAL18V10

Hej igen !

Jeg prøvede også lige at 'google' lidt og fandt ud af at fx. Lattice
http://www.latticesemi.com/products/spld/GAL/index.cfm har GAL18V10

Hvis du går lidt videre i deres development tools, til denne side
http://www.latticesemi.com/products/devtools/software/ispLEVER-starter/index.cfm
her kan du hente en 6 måneders prøveversion af deres ispLEVER software.

mvh
Bjarne

Re: Editere fil til GAL18V10

Hej Christian,

Hmm.. .sch-fil ? ved ikke lige hvad det er. Men din Jedec-fil kan du prøve
at konvertere
med denne http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/JED2AHDL.ZIP
vel vidende at det formodentligt er en Lattice PLD du sidder med.
Men det er da et forsøg værd.

Mvh
/Claus

Site Timeline