Edit og print af DXF-fil

Jeg kan danne DXF-fil for PCB, men mangler er program,
hvor DXF-filen kan importeres og evt. afpudses samt
hvorfra de enkelte lag kan printes.

Findes der et godt Free-/Shareware prog til dette formål ?
Skal kunne arbejde med størrelser op til 350*250 mm.

Det er ikke selve opbygningen af layer/kredsløb på PCB,
men dannelse af de enkelte masker til print af layer.

Venlig hilsen
Finn

Re: Edit og print af DXF-fil

Kan dit layout program ikke lave Gerber format, som alle
printproducenter kan læse ?

Bo //

Re: Edit og print af DXF-fil

Desværre ikke, så jeg har kun DXF at lege med ;-)

Re: Edit og print af DXF-fil

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%2Bdxf+%2Bfreeware&meta=

Re: Edit og print af DXF-fil
Hej Allan,

Lidt sent svar... juleferie ;-)

En god link, men jeg har allerede prøvet nogle stykker derfra.
Men ellers tak for hjælpen.

Dur' desværre ikke, da jeg kun ser øer'ne og ingen trace.
Jeg hælder til at tro, at der er noget kuk med den DXF-eksport, så
konverteringe nok er en forkert løsning.

Antagelig kan det lige nu kun løses via skærmkopi i høj opløsning,
importer kopien i en alm. grafisk editor.

Måske skal jeg finde et andet program til at udlægge PCB og så
sikre, at det anvender Geber-formatet ved eksport.

Venlig hilsen
Finn

Re: Edit og print af DXF-fil
Hvilket produkt bruger du ? og kunne du eventuelt sende en fil man
kunne prF8%ve lidt med ?

Site Timeline