Ebay

Det er sikkert gammel viden for de fleste af jer, men alligevel:

I forbindelse med et par arduinoprojekter skulle jeg bruge forskellige
dimser såsom et bluetoothmodul, en realtime-clock, en sd-kort modul,
diverse sensorer osv.

Jeg fandt så at det på ebay næsten foræres væk, endda ofte med gratis
transport. Ovennævnte dimser koster således omkring 20 kr/stk.

Det gode er at når det er under 80 kr excl. transport så slipper man for
diverse importgebyrer. Og for det beløb kommer man godt nok langt hvis
man blot sørger for ikke at købe det hele samme sted.

Site Timeline