Eagle Spørgsmål

Jeg er ved at forsøge at lære at tegne i eagle.. pt går det nogenlunde.. men
der er lige et par komponenter jeg ikke kan finde..

1. Printklemmemuffe :
http://www.el-supply.dk/Shoppix/5510.jpg5mm
benafstand..
de må da ligge et sted.. men hvor??

2. så mangler jeg også et ganske simpelt phone stik til print montering

Nogle der kan hjælpe med, hvad jeg finder det under i eagle?

//Brian

Re: Eagle Spørgsmål

et hurtigt check, ved ikke om det er default installerede libs.

con-conrad.lbr    736880 - 49

con-ptr500.lbr  AK500/2

-Lasse

Re: Eagle Spørgsmål
Takker...

Det var lige dem jeg skulle bruge..

//Brian

et hurtigt check, ved ikke om det er default installerede libs.

con-conrad.lbr    736880 - 49

con-ptr500.lbr  AK500/2

-Lasse

Re: Eagle Spørgsmål

Hej Brian

Hent denne her:
http://www.sparkfun.com/tutorial/SparkFunEagle-7-28-09.zip

Om ikke andet finder du en masse andre footprints der ikke er
med Eagle som standard.

Ellers kan du starte her:
http://www.sparkfun.com/commerce/advanced_search_result.php?keywords=eagle&search_section=tutorials
Læg kreditkortet væk inden du starter. Sparkfun er i top ti inden for dimseland
websteder.  :o)
Ja, desværre: De sender også til Danmark. Endda i god solid emballage.

God fornøjelse.

/Bo.

Re: Eagle Spørgsmål
http://www.sparkfun.com/commerce/advanced_search_result.php?keywords=eagle&search_section=tutorials

Øhh... jeg tør næsten ikke klikke på linket så... ;)

//Brian

Site Timeline