Eagle spørgsmål

Jeg sidder og skal lave et cooper area (som det hedder i andre programmer) i
Eagle men kan ikke få det til at virke. Det cooper area skal ligge over hele
printet og der skal ligge baner inde i det med en vis clearence i mellem.
Jeg har lavet banerne og fra Ultiboard som jeg har lavet en del i trækker
man simpelthen bare en firkant over det hele og så laver den selv den
clearence imellem tracks og cooperarea og så er alt godt. Men Eagle vil ikke
andet end male kobber over hele pladen.

Hvordan gør jeg?

--
Peter Andersen
www.mespilus.dk

Re: Eagle spørgsmål

Bruger "Polygon" istedet for og hvis du navngiver polygonen til f.eks.
gnd, så bliver den forbundet til det signal.

Re: Eagle spørgsmål

Jeg navngiver til net navnet i følge diagrammet?

Jeg kan bare ikke få Polygonen til at fylde ud hvis jeg laver en sluttet
firkant fx. Men den clearence burde fremstå automatisk?

--
Peter Andersen
www.mespilus.dk

Re: Eagle spørgsmål

Jup

Tegner rammen først, forbinder til net, kører ratsnest, så kan Du se
arealet.

Orla Pedersen
Re: Eagle spørgsmål

Det virker. Perfekt!