Eagle: sammensætte flere diagrammer ??

Hvordan kan man kopere fra ét diagram til et andet - altså sammensætte 2 diagrammer ?

Mvh KSor

Reply to
KS

"KS snipped-for-privacy@os.dk" Hvordan kan man kopere fra ét diagram til et andet - altså sammensætte 2

Er det forbindelserne mellem 2 diagrammer du vil have lavet , eller vil du kopiere et kredsløb fra et diagram til et andet ?

M.v.h. Carsten Nielsen

Reply to
Carsten Nielsen

"Carsten Nielsen" skrev i meddelelsen news:4b23f3eb$0$275$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

For oversigtens skyld, vil jeg kopiere et kredsløb fra et diagram til et andet, og så forbinde den i den samlede oversigt.

Mvh

Reply to
KS

KS "Carsten Nielsen" skrev i meddelelsen

Tips:

Gi signalene samme navn i begge skjemaene før du kopierer.

HM

Reply to
Harald Mossige

"Harald Mossige" skrev i meddelelsen news:4b2695b5$0$6295$ snipped-for-privacy@news.wineasy.se...

Jamen, HM der er netop problemet, HVORDAN jeg kopierer ;-))

Mvh KS

Reply to
KS

For at kopiere "ud" af en diagramside, så skal du bruge "cut", og _ikke_ "copy".

"cut" fungerer ikke som sædvanlig windows "cut" når at du arbejder i eagle.

--
mvh
Orla Pedersen

KS "Harald Mossige" skrev i meddelelsen

Ååja, da gjør du slik, -, eller lignende:

Bruk group og ramm inn det utsnittet du skal kopiere. Gå opp på komandolinjen og skruv: "cut;". (Det er viktig at du har med" ; " Høyreklikk utsnittet.

Nå skal du ha utsnittet lagret i "paistbufferet".

Gå til "File open", åpne det skjemaet du skal kopiere til, - i så lite format at du får plass til det nye.

Skriv "pas" på komandolinjen, og så klasserer du utsnittet.

Ja jeg vet at jeg gjør det på en "gammeldags måte", der er noen nyere ikoner som hjelper deg, men det er det med gamle, - svært gamle vaner som fungerer ;-)

HM

Reply to
Harald Mossige