Eagle: sammensætte flere diagrammer ??

Hvordan kan man kopere fra ét diagram til et andet - altså sammensætte 2
diagrammer ?

Mvh KSor

Re: Eagle: sammensætte flere diagrammer ??

Er det forbindelserne mellem 2 diagrammer du vil have lavet , eller vil du
kopiere et kredsløb fra et diagram til et andet ?

M.v.h.
Carsten Nielsen

Re: Eagle: sammensætte flere diagrammer ??
For oversigtens skyld, vil jeg kopiere et kredsløb fra et diagram til et
andet, og så forbinde den i den samlede oversigt.

Mvh

Re: Eagle: sammensætte flere diagrammer ? ?
KS <keld. skreiv:

Tips:

Gi signalene samme navn i begge skjemaene før du kopierer.

HM

Re: Eagle: sammensætte flere diagrammer ??

Jamen, HM der er netop problemet, HVORDAN jeg kopierer ;-))

Mvh KS

Re: Eagle: sammensætte flere diagrammer ??

For at kopiere "ud" af en diagramside, så skal du bruge "cut", og _ikke_
"copy".

"cut" fungerer ikke som sædvanlig windows "cut" når at du arbejder i eagle.

Orla Pedersen
Re: Eagle: sammensætte flere diagrammer ? ?
KS <keld. skreiv:

Ååja, da gjør du slik, -, eller lignende:

Bruk group og ramm inn det utsnittet du skal kopiere.
Gå opp på komandolinjen og skruv: "cut;". (Det er viktig at du har med" ; "
Høyreklikk utsnittet.

Nå skal du ha utsnittet lagret i "paistbufferet".

Gå til "File open", åpne det skjemaet du skal kopiere til, - i så lite
format at du får plass til det nye.

Skriv "pas" på komandolinjen, og så klasserer du utsnittet.

Ja jeg vet at jeg gjør det på en "gammeldags måte", der er noen nyere
ikoner som hjelper deg, men det er det med gamle, - svært gamle vaner
som fungerer ;-)

HM