Eagle ?: RIPUP dur ikke mere

Hej NG

Jeg er igang med mit første design i Eagle, og er næsten færdig.
Efter at have lavet nogle mindre rettelser i mit eget komponent bibliotek,
og opdateret en enkelt komponent, er der tilsyneladende gået koks i
forbindelsen mellem schematic og layout:
- Når jeg tilføjer en ny komponent dukker den godt nok op i layout, men
forbindelser mangler.
- Når jeg laver ripup på baner i layout forsvinder banen bare, uden at lave
den gule forbindelse.

Hvad er der gået galt her?

pft
Kåre

Re: Eagle ?: RIPUP dur ikke mere

lave

Et forslag: Tilslutningerne på din rettede komponent sidder ikke nøjagtig i
gridden, så Eagle tror ikke at der er forbindelse?

Site Timeline