Eagle - problemer med grid

Hej,

Jeg er ved at lave et lille print som skal fremstilles ved Olimex.

Når jeg kører DRC på det kommer den med 6 fejl.

2 ved et molexstik hvor jeg har en overgang fra grid i mm til grid i inches,
kan der gøres noget ved dette ?

4 ved en TO220-5, hvad skal jeg stille grid på for at jeg kan ramme "benene"
på 220-5'eren nøjagtigt nok til at den vil "hæfte" ??

Mvh
Anders

Re: Eagle - problemer med grid

Muligvis,  hvis du skrev lidt om hvad den giver af fejlmeddelelse.

Du kunne jo prøve med mindste grid.

P.S.
Eagle har sin egen news server: news.cadsoft.de

Re: Eagle - problemer med grid
Hej

Jeg bruger selv Eagle og Olimex, men kan ikke umiddelbart svare dit
spørgsmål. Hvis du sætter gridstørrelsen til meget lille spacing, kan du
jo forme banerne som du vil, og dermed opnå minimumafstanden.

Jeg har dog tidlige brugt Eagles egne nyhedsgrupper til at få svar på
spørgsmål.
Du skal bruge serveren: news.cadsoft.de
og grupperne: eagle.support.eng eller eagle.userchat.eng

Du kan også læse mere om grupperne på http://www.cadsoft.de/support.htm

/Mikael

Re: Eagle - problemer med grid
Mange af disse software pakker kan kF8%re gridless. Pladser alt det du
kan vha grid'en og sE5% de 2 sidste komponenter med gridless routning.

Og hvis Eagle ikke kan det, sE5% er der endnu en grund til ikke at bruge
Eagle :-).

Site Timeline