Eagle PCB, hjælp

Konstruktionen (100W 60cm PA-trin) på dette site:
http://www.emartin.it/it9vky/Risorse/uhfpa/uhfpa.htm indeholder et
print-udlæg (http://www.emartin.it/it9vky/Risorse/uhfpa/uhfpa.zip )
Jeg har hentet dette print-udlæg samt Eagle PCB og kan fint åbne
print-udlægget. Men hvordan får jeg printet dette 2 sides print ud på 2
sider i sort som kan anvendes i belysningskassen?

Hilsen, Brian

Re: Eagle PCB, hjælp
Svaret sådan i    dk.fritid.hamradio :

Før du vælger udskriv pcb, da kan du fravælge diverse lag (næst øverste
venstre knap med forklaringen "Display" når musen holdes over).

Vælg kun lag 1(top) eller 16(bottom) på skift

Sort, så tror jeg du skal fortælle printeren (print dialog) kun at bruge
sort/hvid udskrift
Ellers får du rød på den ene, og blå på den anden

Christen

Re: Eagle PCB, hjælp

Nu har jeg ikke kigget på den specifikke fil, der omtales, men normalt
skal lag 17 og 18 også med til både top og bund. Altså 1-17-18 for
top, og 16-17-18 for bund.

M.v.h. Mikael
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Eagle PCB, hjælp

Jeg har heller ikke kikket, men det er korrekt at 17+18 altid skal med,
ellers er der ikke mange øer at lodde på

Site Timeline