Eagle PCB designing/print

Hejsa,

Jeg har læst i en tidligere tråd, at Olimex har nogle fair priser til at få
lavet nogle prototyper m.m. af nogle boards.

Jeg er desværre ikke det mindste elektronik-haj, men har dog en vejledning,
komponenterne etc. jeg skal bruge - pånær printet.
Det skal jeg så have lavet et sted. Hvilket nok bliver hos Olimex med mindre
der er bedre alternativer?? :-)

Olimex modtager efter hvad jeg kan se, gerne Eagle filer..... altså .BRD
Nu kommer mit problem: jeg har installeret og rodet lidt med Eagle
programmet, men jeg synes ikke jeg kan få lavet mit "print" som det skal
være.....
Er der nogen der evt. kunne være behjælpelig med at lave en Eagle fil?

Det drejer sig om et ganske lille print på ca. 4x3 cm, og ca. 30 huller med
baner imellem hist og pist (hmm.... ja ok, svært at forklare hvordan sådan
noget ser ud, men jeg kan da maile et billede af layout'et og evt. komponent
placeringen).

Jeg kan ikke forestille mig, det tager ret mange minutter for en der har
prøvet det før, at lave en sådan tegning ? :-) Men jeg kan tage fejl jo.....

Håber nogen er friske på at hjælpe mig her? :-)

/Dennis

Re: Eagle PCB designing/print

vejledning,
mindre
med
komponent
jo.....
Send meg alle filene du har som ein *.zip file, så skal eg vurdera, Gjera
arbeidet eller veileda deg.

HM

Re: Eagle PCB designing/print

Hejsa,

Det lyder rigtigt godt!! :-)
Som udgangspunkt har jeg ingen filer, da jeg har vurderet at det jeg fik
rodet mig ud i, i programmet ikke var værd at gemme.
Men jeg har et PCB layout i 2:1 størrelsen, som jeg kan sende?

Hvis det var muligt, kunne jeg rigtigt godt tænke mig, at du forsøgte at
lave den - og så evt. beskrive hvordan du har gjort.
Ellers skal vi næsten sidde med noget instant messaging hvis du vejleder mig
i at gøre det, eller hvordan? :-)

Hvilken mail kan jeg sende til dig på?

/Dennis

Re: Eagle PCB designing/print

Gjera
mig

snipped-for-privacy@hkabel.no

HM

Re: Eagle PCB designing/print
Hej!

Spam here we come! :,-(

(Det er mig, der har tilføjet de to x'er)
--
Mvh, Kim Voss Schrader