Eagle og PIC16F84 16pins

Hvordan får man fat i en PIC16F84 med 16 ben til Eagle ?

Mvh KS

Re: Eagle og PIC16F84 16pins

Har du prøvet at kikke her

http://www.cadsoft.de

/Carsten

Re: Eagle og PIC16F84 16pins

Du kan selv lave den, det er ikke så svært.

Re: Eagle og PIC16F84 16pins
DET har jeg prøvet én gang før med et 4X7segment LED element !

Puuuuh ha  - der gør jeg aldrig mere
 - let synes jeg i hvert fald ikke just det var.

Jeg zapper liiiiige over til en 18-bens i stedet for.

Mvh KS

Re: Eagle og PIC16F84 16pins

Jeg har selv defineret mange af de komponenter jeg bruger og selvfølgelig
hugger jeg alt hvad jeg kan fra systembiblioteker.

Når du allerede har en 18-bens, så er det altså ret let:
Hug diagramsymbolet for den 18-bens
Fjern de to tilslutninger der ikke bruges
Hug printsymbolet for en 16-bens chip
Link dem sammen.

Site Timeline