Eagle og oversigts diagrammer

Hvordan samler jeg nogle deldiagrammer til ét samlet diagram uden at skulle
tegne dem igen.

1) Man kan kun kopiere fra ét diagram til et nyt én gang - næste gang
overskrives det første diagram
2) jeg synes ikke der er andre kommandoer, som "lugter" af at kunne bruges hertil
3) "klippe & klistre" efter Windows-standarden virker heller ikke

Hvordan gør man det ?

Mvh KS

Re: Eagle og oversigts diagrammer

Hej KS.

Jeg går ud fra at det er Freeware versionen, du
taler om. Er det det, kan det ikke lade sig gøre.
EAGLE er et på alle måder godt program og CADSOFT
ville skyde sig selv i foden, hvis alle funktioner
var i Freewareudgaven.
Så vidt jeg husker,  er der følgende begrænsninger
i Freewareudgaven:
- Max printstørrelse: 8X10 cm
- Kun udlægning på 2 lag
- Kun et diagram(schematic) ark.

mvh.

Gary

Re: Eagle og oversigts diagrammer

I Eagle virker "cut" noget ulogisk som "copy" gF8%r i alle andre windows
programmer20%

-Lasse

Re: Eagle og oversigts diagrammer
Hej KS

Jeg ved ikke om Eagle kan, jeg opgav det elendige program for mange
år siden, men jeg løser den slags opgaver ved at lave alle underdiagrammerne
om til komponenter og så indsætte dem i mit oversigtsdiagram.

Mvh Max

Re: Eagle og oversigts diagrammer

Jeg har skrottet Eagle til fordel for tyske S.Plan, Front Designer od Sprint
layout. det er betydelig enklere at arbejde i. Det er rigtig Windows
baseret. Eagle er stadig fyldt med DOS.