Eagle og HP-plotter - Page 2

Re: Eagle og HP-plotter

Det skulle nødig være tilfældet ved de angivne temperaturer! Ellers er vist
noget dårligt lamineret materiale du har fundet.

Jeg impulskøbte en pakke på eBay, så jeg ved ikke hvad det koster herhjemme (jeg
kan ikke huske hvad pakken kostede på eBay...).
Men hvis man bruger et helt ark til et lille halv euro-print, så bliver det nok
lidt kostbart. Jeg klikker filmen ud og taper den til et A4-ark.

Man skulle kunne bruge de gængse metoder... jeg bruger selv ferroklorid, det
holder længe og virker hurtigt i opvarmet boblebad

    Kimjand

Re: Eagle og HP-plotter
vist
Det var godt nok glasfiber - det skulle vel være godt nok.

herhjemme (jeg
det nok

Med ganske alm. tape ???? - kan det godt køre igennem laseren uden
at lave skader ???

Mvh KS

Re: Eagle og HP-plotter

Tjaaa, hvis kobberet ikke er lamineret ordentligt med glasfiberen, ja så er
det jo ikke godt nok :|

Ja, jeg taper filmen fast på toppen af arket, kun med tape om overkanten, så
er der ikke så stor chance for at tapen ryger af undervejs. Der er i hvert
fald ingen problemer med min PagePro 6.

    Mvh
        Kimjand

Re: Eagle og HP-plotter

Er det ikke muligt at købe et ark af dette "Press and Pray" af dig
for at prøve det af inden jeg køber eb hel pakke ?

Mvh KS

Re: Eagle og HP-plotter

Jo, det kan vi nok godt finde ud af. Smid mig en mail med din adresse... så
prøver jeg lige at finde ud af hvad det kostede.

    Mvh
        Kimjand

Re: Eagle og HP-plotter

Så kom arket - tak for det, men lige et par spørgsmål:

Hvilken side skal ligge mod kobberet ?

Hvad skal strygejernet stå på - nylon eller silke ? :-)

Mvh KS

Re: Eagle og HP-plotter
Og hvordan skal det vende i printeren - ikke mindst ?

Mvh KS

Re: Eagle og HP-plotter

Ups, jeg glemte at give dig instrumtionen med... den er at finde på
http://www.techniks.com/how_to.htm
På mit strygejern kører jeg med uld indstillingen, men det kommer an på
laserprinterens toner.

    Mvh
        Kimjand

Site Timeline