eagle og grå hår..

Nu har jeg siddet og kæmpet.. har fået lagt et keep out layer (tStop),
hvor jeg havde defineret nogle områder som jeg ikke ville have baner i.
Nu vil jeg så have slettet dette keep out layer, men kan hverken
selectere eller slette eller noget som helst!

Hvordan HULAN får jeg fjernet dette område??????? Nogen der har et bud?
Inden jeg bli'r helt grå håret ;)

Mvh
Thomas

Re: eagle og grå hår..

DISplay (eller hårfarge)?

HM

Re: eagle og grå hår..

Sørg for at laget er synlig, ellers kan du ikke rette i det.

Det er kanten af området du skal vælge, click en gang med venstre
musetast og brug derefter høje musetast til at vælge det rigtige element
(Hvis du flytter (roterer) noget forkert, tryk ESC og prøv igen).

Hvis du indlæser layoutet forfra, er området ikke udfyldt, så er det
meget lettere at se kanterne (Der findes også en kommando til det, men
den kan jeg ikke huske).

Re: eagle og grå hår..
Hej HKJ,

Alternativt kan kanten markeres som til flyt, direkte deselekteres og
herefter vil en skærmopdatering fjerne udfyldningen (det kunne de nu godt
have lavet en knap til ved siden af den der udfylder).

--
Venlig hilsen,
Søren