Eagle newbie

I ved allesammen så meget...:)
Jeg er ved at forsøge mig med printlayout i Eagle, men uanset hvor meget jeg
læser i hjælpefilen, bliver jeg ikke klogere på hvordan jeg får printet
selve printtegningen ud. Jeg har prøvet lidt af hvert, men hver gang kommer
komponenterne med, og det var ikke lige meningen.
Jeg er sikker på at det er såre simpelt, men åbenbart ikke simpelt nok for
mig :)

Martin

Re: Eagle newbie

Skriv "DISPLAY" eller tryk på display knappen og vælg hvilke lag du vil
have med.

Re: Eagle newbie

Genialt, intet mindre end genialt. Tak for hjælpen

Martin

Site Timeline