Eagle eksport til protel

Hej,

Jeg skal have fremstillet et lille print.
Leverandøren vil gerne have layout i en protel fil og jeg har ikke protel.

Jeg har lavet printlayout i Eagle. Kan jeg eksportere til protel format ??
Jeg har kigget i Eagle men kan ikke umiddelbart finde noget.

Det er et meget simpelt print så jeg kan sagtens tegne det i et andet
program der kan lave en protel fil.
Jeg har ikke de 8K? som protel er prissat til ;-)

Anders

Re: Eagle eksport til protel
Hej Ander

Hvordan skal den mailadresse tolkes ?

Mvh Max

Re: Eagle eksport til protel
Hej Max

_slet skal bare væk :-)

Mvh
Anders

Re: Eagle eksport til protel
Mener at have hørt at den kan findes i bla e-mule og andre fil delings
tjenester, der skulle også vær crack vertioner tilgængelige som kan åbne
trial vertioner, Men hvad ved jeg, måske et forsøg værd.

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,
og det blev jeg ikke færdig med.

Re: Eagle eksport til protel
Det er så ikke et alternativ jeg vil overveje..

Med venlig hilsen
Anders

Re: Eagle eksport til protel

På http://www.protel.com/downloads/ kan du hente en dos version, som burde
løse dine problemmer. Den hedder Autotrax og fylder ca. 900K.

Erling

Site Timeline