Eagle editor

Er der nogle her, der har kendskab til Eagle 4.12 Standard -
printudlægnings-program.
Spørgsmål:
I  Board/PCB printudlægnings Editor'ren
Ønsker jeg oplysning om, hvordan Autorouter Setup og DRC skal opsættes
til automatisk,
at kunne gennerer (4 lag)- Layout som ønskes herunder:

I menuen for Autorouter setup står der.
Preferred Directions
  1  Top
  2  Route2
15  Route15
16 Bottom

Der ønske følgende 4 lag opsat?
  1  Top Layout      (Kun  + spændinger)
  2  Route2 Layout   (Ind og ud signale mellem IC'erne)
15  Route15 Layout   (Ind og ud signale mellem IC'erne)
16 Bottom            (Kun Gnd )

Er dette muligt. Og hvis ja. Vil du så være behjælpelig med,
at beskrie hvordan det skal indskrives i Autorouter Setup og DR

Med venlig hilsen
Monie

Re: Eagle editor

Det skal ikke sættes op i autorouter, men manuel lægges ind før der
autoroutes.
Det gøres ved at tegne en polygon over hele laget og så navngive den Vcc
eller gnd.

Re: Eagle editor
Hej HKJ

Undskyld jeg først svare nu. Men arbejdet kaldte;-)
Tak skal du havde for svaret.

Med at bruge kommando metoden,- at tegne en polygon over hele laget
og
så navngive den "Vcc gnd".
Og "polygon Gnd" denne kommando bruger jeg med stor succes.
Så i top-layout skal jeg bare skrives "polygon Vcc"
Med et 4 lags PCB layout, har du da et forslag til havd mellemlagene
skal kaldes der?

Mvh
Monie