Eagle diagramsymboler + printsymboler for AD's ADXLxxx og 8-pin CLCC søges

Eagle diagramsymboler + printsymboler for AD's ADXLxxx og 8-pin CLCC søges

--
mvh/rg. Christian
Re: Eagle diagramsymboler + printsymboler for AD's ADXLxxx og 8-pin CLCC =?iso-8859-1?Q?s=F8ges?=

Du bliver sandsynligvis nødt til at bide i det sure æble,
og lave dem selv :O(
Men så bliver de jo også præcis som du vil have dem :O)

Jeg har kigget løseligt hos AD, men det ser desværre _ikke_ ud til at
de har et "recommended PCB pattern".

/Bo.

Re: Eagle diagramsymboler + printsymboler for AD's ADXLxxx og 8-pin CLCC søges

søges

Hvor kan jeg finde informationer om det ?

Jeg kunne nemlig heller ikke finde noget, men en 8-pin CLCC er vel standard
?

--
mvh/rg. Christian
Re: Eagle diagramsymboler + printsymboler for AD's ADXLxxx og 8-pin CLCC =?iso-8859-1?Q?s=F8ges?=

Du kan starte med at kigge på footprint til PLCC pakker, for at blive
fortrolig med principper om padstørrelse ift. pinstørrelse etc.
Diagramsymbolet stjæler du fra databladet.

Det vil jeg ikke just kalde det. Mekaniske dimensioner kan ses på:
http://www.analog.com/UploadedFiles/Packages/94818256E_81.pdf
Husk at holde rede på top view og bottom view, det kan tit drille.

/Bo.
(som har vænnet sig til at starte et nyt layout med at lave 5 nye footprints)

Site Timeline