eagle, convertering af footprint fra smd til leaded..

Jeg har lavet et smd footprint til en attiny15, til et lille projekt..

Nu vil jeg så lave et mockup print, hvor jeg bruger en standard leaded version (8pin dil), men hvordan pokker får jeg nemt lige lavet et footprint, så jeg kan nøjes emd at fortælle eagle i schematics delen, at det er et andet footprint den skal benytte sig af?

Alle hints modtages med KYShånd ;)

/ Thomas

Reply to
Thomas Mørch