Eagle CAD, opdatering af borehuller globalt i et library

Hej gruppe.

Jeg prøver lige her, om der ikke skulle sidde nogen der er gode til
Eagle Cad.

Jeg vil gerne have at hullerne til standard pinheaders (Berg connector)
bores med 0.9mm istedet for 1mm som er standard i pinhead biblioteket.

Hvis jeg nu kopierer pinhead biblioteket så jeg har min egen kopi, er
der så nogen måde at justere borehullerne på, uden at skulle åbne hver
eneste variant og klikke på hullerne med "Change, Drill, 35,433) etc. ?

På forhånd tak,

// Per.

Re: Eagle CAD, opdatering af borehuller globalt i et library

sE5%dan her? http://gaussmarkov.net/wordpress/tools/software/eagle/setting -=
all-drill-sizes/

-Lasse

Site Timeline