Eagle ?

Hej.

Jeg arbejder på at lære Eagle at kende. I den forbindelse har jeg et par
spørgsmål. som jeg håber i kan hjælpe med

1. Hvor stor er en "mil" omregnet til millimeter, eller inches?
2. Er der en måde at invertere på, således at jeg får et kraftigt
stelplan, altså så printet ser ud, som hvis det var fræset, i modsætning
til hvis man havde tegnet med en tusch - dalopen, tegnet baner..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Vælg polygon redskabet og tegn en firkant rundt om dit print. Denne polygon
omdøber du med name commandoen til gnd.

--
Gert

Re: Eagle ?

OK, det har jeg så styr på nu.

Men når jeg vil ændre i drc (design rules) fra 10 mil baner til 40 mil
baner, så får jeg en fejl, og banerne tegnes ikke fuld fede, men som 2
tynde streger med afstand..

Hvad går der galt?

Det virker kun delvist, men det for værre..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
Re: Eagle ?

Ca. 40 mil på én millimeter.

Jeg har selv forsøgt på smme trick. Jeg opgav og gik over til OrCad. Tror
ikke det er så lige til.

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Re: Eagle ?

Du får det rigtig, rigtig, RIGTIG sjovt, hvis du skal bruge fine-pitch
komponenter!
Gerts svar er korrekt, dit er ikke godt nok!

/Bo.

Re: Eagle ?

Godt du skriver "ca"
-det går lige så galt, som hvis man sætter pi til 3 :-)

Bo //

Re: Eagle ?

Så har man også lært lidt idag!

--