Eagle 4.14 freeware udgave, hvordan får jeg den til at arnejde med enkeltside print?

Hej NG

Jeg forsøger at lære Eagle 4.14 at kende, og har tegnet noget simpelt i
schematiks, når jeg skifter til board, bliver komponenterne fint drysset
ud, så langt så godt.

Jeg vil gerne lave det som enkeltsidet print, hvordan indstiller jeg det
i rules?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Jeg er ikke så stiv i eagle (endnu) men jeg gjorde
følgende:options-auto-satte layer 16 til N/A
Så fik jeg sørme kun enkelsidet :)

Martin

Re: Eagle 4.14 freeware udgave, hvordan får jeg den ti l at arnejde med enkeltside print?

Hej Martin

Hmm.. Jeg kan ikke finde det i options :-(

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
Re: Eagle 4.14 freeware udgave, hvordan får jeg den ti l at arnejde med enkeltside print?

JO, du ghar ret, det skal styres under auto routningen :-)

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
Re: Eagle 4.14 freeware udgave, hvordan får jeg den til at arnejde med enkeltside print?

Undskyld !!
min kone siger jeg skal sige undskyld når jeg har ret :)

martin

Re: Eagle 4.14 freeware udgave, hvordan får jeg den ti l at arnejde med enkeltside print?

Undskyld, men hvor længe har du holdt hende ud *GG*