EAGLE 4.12 Standart - spænding på IC'er

Som nybegynder af EAGLE 4.12 Standart Har jeg et spørgsmål.

Har et diagram som dette: www.sunwind.dk/TL072.jpg

Og ønsker spænding på Pin 8 + og Pin 4 - for begge IC3A og IC3B

Noget ligende dette: www.sunwind.dk/PowerOnIC.jpg

Men hvordan gøres dette?

Vil du være behjælpelig med, at beskrive fremgangsmåden.

Med venlig hilsen

Monie Jacobsen

Re: EAGLE 4.12 Standart - spænding på IC'er

Vælg invoke kommandoen (Skriv eller tryk symbol), så kan du vælge power
supply delen af IC'en.

Re: EAGLE 4.12 Standart - spænding på IC'er
Tak HKJ
Nu skete der noget, fik plus på Pin 8 men ikke - på pin 4
Se dagrammet:
www.sunwind.dk/Diagram2.jpg

Og printlaout:

www.sunwind.dk/IC3.jpg

Mvh

Monie

Re: EAGLE 4.12 Standart - spænding på IC'er

De hænger altså ikke sammen i dit punkt. Prøv at leg lidt med "Show" (øjet)
kommandoen, den kan være meget nyttig.

Forøvrigt syntes jeg du har lidt for mange "junctions" på dit diagram, det
eneste sted hvor de er krævet, er i T og X forbindelser.

Du kan se hvordan jeg tegner i Eagle her:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ClockDescription.html

Re: EAGLE 4.12 Standart - spænding på IC'er
Tak HKJ
Allertiders, jeg arbejder med problemet og prøver med dine henvisninger.
Og bruge "Show" (øjet)
Håber det er i orden, hvis jeg ikke kan få det til at fungere, at jeg så må
kontakter dig igen!

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen