Eagle 4.11 - light

Er der mulighed for at lave "side om side" ved udskrift af printet ?

Hvis "ja" hvaordan ?

Mvh KS

Re: Eagle 4.11 - light

Hvad mener du med "side om side"?
Hvis det er flere ens print på samme udskrift, så se efter en .ulp der
hedder noget med panel (Check evt. Cadsoft's hjemmeside).

Husk at den skal bruges på en KOPI af dit print, ikke orginal filen.

Re: Eagle 4.11 - light
Ja, det er fint, men ...

Jeg kan lave en kopi af printet
Jeg kan udføre ULP'en på kopien
Jeg kan se der kommer et nyt lag - 125, og hvad så ....
Jeg kan IKKE copy/paste !!!!

Hvad mangler jeg at gøre ?

Mvh KS

Re: Eagle 4.11 - light

Nok at tænde/slukke for de relevante lag.
Eller måske er det fordi du ikke har fundet ud af at Eagle bruger cut/paste,
hvor alle andre bruge copy/paste?

Re: Eagle 4.11 - light
cut/paste,
Jeg tænder for ALLE lag
Grupperer ALT
(Jeg forudsætter så, at 'gruppen' hermed er markeret og så kommer det uldne
...)
Om jeg siger CUT eller COPY, så siger den i begge tilfælde
"bufferen er empty"

?????????

Mvh KS

Re: Eagle 4.11 - light

Jeg tror du har glemt at højreklikke/trykke på 'Go' efter du har trykket 'Cut'.

    Mvh
        Kimjand

Re: Eagle 4.11 - light

uldne
Husk ; (semikolon) etter komandoen.?

HM

Re: Eagle 4.11 - light
"Husk ; (semikolon) etter komandoen.?" - ????????????????

Skal kommandoen SKRIVES ?

Mvh KS

Re: Eagle 4.11 - light

; er vist det samme som at klikke 'go' eller højreklikke efter CUT. Du
behøver ikke at skrive kommandoerne, en du kan godt 8)

    Mvh
        Kimjand

Re: Eagle 4.11 - light

DET ER DOG DET MEST ÅNDSVAGE PROGRAM !

Det har vist en læringskurve, som gør, at det ikke kan anvendes
proffesionelt !

Er der nogen af jer, der gør det - altså anvender det proffionelt og dermed
har KØBT det ?

Mvh KS

Re: Eagle 4.11 - light

Slap da af mand..

Dvs AutoCAD heller ikke kan bruges professionelt? eller mener du at
eagle er så nemt at man ikke kan tage det seriøst? ;-)

Ikke her, men det løser mit hobbybehov for printfremstilling fuldt ud.

Forøvrigt CADsofts en flok nyhedsgrupper hvor man kan få support hvis
man har behov for det ......

--
-jens

Re: Eagle 4.11 - light

Hvis du ikke synes det er åndsvagt den måde de har valgt at implementere
kopiering af grupper på - så ved jeg ikke hvad der er åndsvagt !

Men du kan måske knække nøden:

Hvordan kopieres en GRUPPE ved design af PACKAGE i opbygning af en ny
komponent ?

Kan du forklare hvorfor det skal tilsyneladende IKKE skal kunne gøres/ kan
gøes på sammen måde som
ved kopiering af grupper under design af SYMBOLE ? - det er da fuldstændig
tåbeligt !

Jeg ved da godt det er et gratis program, men alligevel ....

Og husk nu - det er ikke et 'angreb' på dig (Jens Arnfast), men blot et
forsøg på
at 'knække npden' !

Mvh KS

Re: Eagle 4.11 - light

Det måske lidt tungt at danse med, men det skulle de fleste nok kunne vende sig
til.

Jeg tror du undervurderer sværhedsgraden i de 'rigtige' EDA-pakker...

I det mindste crasher Eagle ikke så tit (men det kan man stadig godt få det
til) som andet software jeg har prøvet ;) (Demo versioner af Protel)

    Mvh
        Kimjand

Re: Eagle 4.11 - light

uldne

Når du har grupperet, så klikker du på CUT og højreklikker i diagrammet, der
hvor du vil have dit markeringspunkt.

Nu trykker du så PASTE for at indsætte.

Den metode virker overalt i Eagle.

Site Timeline