EAGEL4, Dinkontakt

Ihvilket bibiolotek finner jeg DIN-kontakter? (5 pins, overspillingskabel).

HM

Re: EAGEL4, Dinkontakt

Jeg har funnet den.

Diverse
Hej.
Har du ikke fået min adresse??? .
/KE Kofod.
Den 07.01.2013 23:34, skrev KE Kofod / 7100 Vejle:
 > Jeg så en gang en adapter der sad uden på en almindelig antenne-dåse med
 > Radio og et TV stik.
 > Adapteren havde stik til Radio & TV samt et Data stik.
 > Jeg har nu googlet lidt men kan ikke finde den! .
 > Er der nogen her der kan give mig et link til hvor den evt. kan
købes??? .
 > Ps. jeg er godt klar over at det nok ikke er den tekniske rigtige
 > løsning, men det er et andet problem.
 > Hvor kan den købes?? .
 > Mvh. KE Kofod.

Jeg tror jeg har en slik liggende. Jeg tok den med fra "gjenbruken";
Boksen såg så bra ut.

Gi meg adressen din, og jeg sender den til deg.

HM

Site Timeline