EAGEL, print to file?

Jeg har et skjema i EAGEL. Jeg ønsker å printe det til en file som skal
bli vedlegg til en mail. Mottakeren skal så kunne vise filen på skjermen
og skrive den ut på sin skriver.

Howto?

HM

Re: EAGEL, print to file?
Jeg plejer at skrive til en PDF-write

Jeg benytter www.pdf995.com som er et gratis produkt.

Betaler du de der $9.95 så er du fri for reklamerne.
produktet virker meget godt, også fra Eagle.

Christen

Re: EAGEL, print to file?
Hej Harald

Brug http://www.primopdf.com/ , den er både gratis og særdelses effektiv.

Re: EAGEL, print to file?

Du får enten en PostScript fil eller en pcx fil (så vidt jeg husker).

PostScript filen kan konverteres til pdf med ps2pdf som er Fri software
og den er en del af den gratis pakke cygwin.

Der er en web frontend til ps2pdf her:
http://www.ps2pdf.com/convert/convert.htm

Hvis lav opløsning er nok kan du bruge pcx filen i stedet og konvertere
den til noget mere nyttigt med:
 convert hest.pcx hest.png

convert er en del af imagemagick pakken som vist nok også fåes til cygwin.

Hvis du er på en eller anden form for Unix er der gode chancer for at
både convert og ps2pdf er installeret allerede, ellers må du til at
installere cygwin:)

Site Timeline