EAGEL, print to file?

Jeg har et skjema i EAGEL. Jeg ønsker å printe det til en file som skal bli vedlegg til en mail. Mottakeren skal så kunne vise filen på skjermen og skrive den ut på sin skriver.

Howto?

HM

Reply to
Harald Mossige

Jeg plejer at skrive til en PDF-write

Jeg benytter

som er et gratis produkt.

Betaler du de der $9.95 så er du fri for reklamerne. produktet virker meget godt, også fra Eagle.

Christen

Reply to
Christen Fihl

Hej Harald

Brug

, den er både gratis og særdelses effektiv.

--
Mvh Max
Reply to

Du får enten en PostScript fil eller en pcx fil (så vidt jeg husker).

PostScript filen kan konverteres til pdf med ps2pdf som er Fri software og den er en del af den gratis pakke cygwin.

Der er en web frontend til ps2pdf her:

Hvis lav opløsning er nok kan du bruge pcx filen i stedet og konvertere den til noget mere nyttigt med: convert hest.pcx hest.png

convert er en del af imagemagick pakken som vist nok også fåes til cygwin.

Hvis du er på en eller anden form for Unix er der gode chancer for at både convert og ps2pdf er installeret allerede, ellers må du til at installere cygwin:)

Reply to
Flemming Frandsen