EAGEL, package

Jeg skall legge ATMELs ATTINY 10, 9, 5 og 4 inn i EAGEL(4.16).

I databladet fra ATMEL, side 2, Pin configurations: Fig.1. SOT-32

Spørsmålet er så, hvor finner jeg foot printet for denne kretsen? og hva heter den?

Jeg har ingen kunnskap om det å bruke overflatemonterte kretser, men geg her trening med å endre i bibiolotekene.

HM

Reply to
Harald Mossige