EAGEL og SMD

Jeg skal tegne noen små prinr som skal bestykkes med SMD motstander og
kondensatorer. Jeg er vant med å finne motstander og kondensatorer under
"Diskret", men hvor finner jeg SMD-utgavene?

HM

Re: EAGEL og SMD

Var det ikke lige det du blev pisse sur over at jeg foreslog? Du er fandme
sær.

/Hauge
--
Findes der noget værre end kvinder bag rattet og (fulde) svenskere?

Re: EAGEL og SMD
Hauge skreiv:

Ærlig talt. Jeg gir jamt fanden i hva du sier. Beklager, men de som
angriper personen istedenfor saken, har ikke krav på respekt.

Re: EAGEL og SMD

Gør mig intet, du er alligevel spild af tid. Og mod dumhed kæmper selv
guderne forgæves, hvilket ses tydeligt med dig.
Fatter ikke at du ikke bare holder dig til dine hjemlige grupper, eller
gider de dig ikke der?

/Hauge

Re: EAGEL og SMD
hej

Ærlig talt, jeg ser simpelthen ikke dit omtalte personangreb. Du bliver
foreslået nogle løsninger, men de rækker ikke til dig. Ok, så må du
forklare lidt mere præcist hvad det er du vil, men i stedet tyr du til
at sige til folk at de ikke skal bestemme hvordan DIT projekt skal
udformes. Nej, ganske korrekt, det SKAL de heller ikke. De har blot
givet dig nogle stikord til at kunne komme videre.

Vis mig hvor du mener der er et sådant angreb, og jeg skal tie. Indtil
da, vil jeg mene at den eneste der angriber personer her, er dig.

Men som der bliver foreslået andetsteds, så er der jo sikkert nogle
svenske grupper der kan bruges i stedet. De er måske endda bedre, da der
jo findes mange flere svenskere end danskere, og dermed en større base
for at der er folk til at finde en løsning på netop DIT problem.

Mvh
Martin

Re: EAGEL og SMD
Hej Martin

Nu er Harald så vidt jeg ved nordmand, og han besøger da også
den norske elektronikgruppe, men den danske er sikkert mere
kompetent :)

Re: EAGEL og SMD
Hej Max

Jeg gik ud fra at han var svensker, udfra headerne i sine indlæg:

Men ok, du kan da have ret.

Mvh Hauge

Re: EAGEL og SMD

Der er kun at glemme idioten og så grine af at han alligevel bruger idéen
med at lave printet selv.

Mvh Hauge

Re: EAGEL og SMD
Martin [TMM] skreiv:

Spørsmålet var så enkelt som det ble stillt.

Jeg har funnet et kort som kan brukes, og problemet mitt er løst.

HM

Re: EAGEL og SMD

Men du glemte at svare på det spørgsmål som *du* blev spurgt om, men jeg
tror faktisk det er for svært for dig.

/Hauge

Re: EAGEL og SMD

rcl