EAGEL multippel VCC

I ett skjema  skall jeg plassere 8 print. Hvert print har en 7805 ++.
Jeg vill merke hver VCC og GND slik at nettverkene ikke blir forbundet
med hinanden.

Letteste metode?

HM

Re: EAGEL multippel VCC

Hvis de 8 print er identiske, lav ét print, når det er færdigt så
markerer du alt, kopierer, åbner et nyt print og indsætter dit design 8
gange. Problem løst ;-)

// Per.

Re: EAGEL multippel VCC
Den 06.05.2012 20:11, skreiv Per Jensen:

Problemet er ikke løst.

Det gjelder 1 master og 6 +1 slaver ATTINY5 (eller 10) som skall
forbindes optisk via "I2C", og jeg trenger disse i samme skjema, og
utlagt på et fellesprint for å kontrollere at ting er riktig.

Når alt stemmer, så lager jeg 6 (+1= like print.

[...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kan man overhovedet GØRE det du foreslår - det tror jeg da ikke !

Eagle er jo IKKE helt ligesom et normalt Windows program, hvad angår
kopieringer.

... men forklar nærmere, hvis det kan gøres.

Mvh
KSor

Re: EAGEL multippel VCC

det kan man sagtens, med lidt hE5%ndarbejde kan man ogsE5% fE5% schematic
til at passe

tegn schematic til eet print, udlE6%g pcb til eet print
luk schematic editor sE5% du kan kopiere i PCB editor

kopier pcb layout X antal gange.

gem og luk pcb editor

E5%ben schematic, kopier samme blok samme antal gange som in pcb

kF8%r ERC og fix de fejl der er, sandsynligvis er der problemer med VCC/
GND

done

bortset fra at de indtil seneste version har kaldt det de fleste
forstE5%r som
copy, cut

-Lasse

Re: EAGEL multippel VCC

det kan man sagtens, med lidt håndarbejde kan man også få schematic
til at passe

tegn schematic til eet print, udlæg pcb til eet print
luk schematic editor så du kan kopiere i PCB editor

kopier pcb layout X antal gange.

gem og luk pcb editor

åben schematic, kopier samme blok samme antal gange som in pcb

kør ERC og fix de fejl der er, sandsynligvis er der problemer med VCC/
GND

done

bortset fra at de indtil seneste version har kaldt det de fleste
forstår som
copy, cut

-Lasse
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ja, men i gratis-udgaven bliver du hurtigt begrænset af størrelse !

Men det kan lade sig gøre !

Mvh
KSor

Re: EAGEL multippel VCC

giv hvert net et forskelligt navn, f.eks. vcc1,vcc2,... gnd1,gnd2 ...

-Lasse

Re: EAGEL multippel VCC
Den 06.05.2012 21:26, skreiv snipped-for-privacy@fonz.dk:

Takk. Det forsøker jeg.