EAGEL, lib, package

I ALEGRO finner jeg en krets med package-betegnelsen: 28 lead TSOP (sufix LP)

I hvilket bibiolotek finner jeg en slik? Kan jeg bruke: SO28W fra 74??.lib?

HM

Reply to
Harald Mossige

"Harald Mossige" skrev i en meddelelse news:4600aa21$0$31539$ snipped-for-privacy@news.wineasy.se...

Er det til en A3977 Hvis der er så har jeg print symbolet.

Nej.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Nei, det er en A3979 :-(

:-(

HM

Reply to
Harald Mossige

Vet du kanhende også hvor det er en bra plass å kjøpe tri stk. A3979?

HM

Reply to
Harald Mossige

utroligt... Elfa har den ikke, RS har den ikke (!), farnell har den på usa lager.. det er måske en mulighed? ellers er Allegro's inportør i Norge her:

mvh

Jan Rasmussen - Radiomekaniker af guds nåde og syge humor

Reply to
Jan Rasmussen