EAGEL, lib, package

I ALEGRO finner jeg en krets med package-betegnelsen: 28 lead TSOP
(sufix LP)

I hvilket bibiolotek finner jeg en slik?
Kan jeg bruke: SO28W fra 74??.lib?

HM

Re: EAGEL, lib, package

Er det til en A3977 Hvis der er så har jeg print symbolet.

Nej.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Nei, det er en A3979 :-(

:-(

HM

Re: EAGEL, lib, package

Vet du kanhende også hvor det er en bra plass å kjøpe tri stk. A3979?

HM

Re: EAGEL, lib, package

utroligt... Elfa har den ikke, RS har den ikke (!), farnell har den på
usa lager.. det er måske en mulighed?
ellers er Allegro's inportør i Norge her:

http://www.allegromicro.com/salesloc/sal1eur.htm#norway

mvh

Jan Rasmussen - Radiomekaniker af guds nåde og syge humor

Site Timeline