EAGEL, Lib

*.lib er åpnet.

New device
    Add symbol
    New package, men jeg valgte feil. Hvordan får jeg tatt den bort slik at
jeg kan legge til den rette?

HM

Re: EAGEL, Lib
Ret i library
Hent Package (den forkerte)

Menu | Remove from Library
(Eller Rename)

Christen

Re: EAGEL, Lib

Det ville da være dumt, ofte indgår Package i mange Device', som så alle
vil fejle.

I stedet, i library editor, højreklik på den Package som fejlagtigt er sat
ind, i "dropdown" vælg delete. Indsæt korrekt Package.

Orla Pedersen
Re: EAGEL, Lib
Korrect..

Jeg forvirredes over Package og Device
Eller læste ikke spørgsmålet længe nok :-)

Christen

Re: EAGEL, Lib
Den 19.06.2011 22:21, skreiv Christen Fihl:

Det er nok meg som skall bebreides. Ofte lever jeg i versjon 3.62
værdenen, og begrepene har skiftet navn siden den tid.

Jeg reiner med at svaret fra Orla Pedersen er korekt. Takk.

HM

Site Timeline