EAGEL

Error
Board and schematic are nor consistent.
No forward/backwardnotation wil be performed.

Og så en lang liste med feil.

Hvordan går jeg frem for å "hekte sammen" igjen? Jeg synes det er noe
drastisk å viske hele boardfilen.

HM

Re: EAGEL

Jeg har prøvet dette et par gange.
En gang kom jeg til at connecte VCC med en VDD på en ic (eller noget
lignende), og dette ville den bare ikke.

Fix:
Først tag kopi af alle filer i samme bibliotek. Just in case...
Jeg antager dit layout hedder "MitLayout"

Metode 1:
Kik efter backupfiler kaldet MitLayout.b#1, MitLayout.b#2,
MitLayout.s#1, ... (Eagle kan konfigureres til at gemme 9 kopier)
b#x er board backupfiler s#x er shematic backup

Kik på deres dato og tid, og se om der er nogen, der passer sammen
tidsmæssigt, ikke nødvendigvis navnemæssigt.
Rename osv sådan at du prøver med andre board+schematic kombinationer
istedetfor de seneste .sch og .brd filer

Metode 2:
Fjern de dele fra schematic og board, som kun findes det ene sted. Det
er jo det der er det fejlen.

God held
Christen

Re: EAGEL
On 13 Aug., 21:50, "Christen Fihl"

jeg kan ikke hjE6%lpe aktuelt.
Men nE6%ste gang ,sE5% brug hele tiden designrule check for er der fF8%rst
kommet en hE5%ndfuld fejl sE5% giver jeg op ..
alex

Re: EAGEL
Cadsoft har denne forklaring http://www.cadsoft.de/faq.htm.en#06021701

Jeg har selv prøvet noget lignende følgende:
Set på http://www.eod.gvsu.edu/egr326/EagleFAQ

Christen

Site Timeline