DVI Kabler

DVI kabler - de er sq dyre..

300 kr. for et enkelt 2 meters.

Og en 30 kr. billigere over nettet, men så kommer fragt, så det kan ikke
rigtig betale sig.

Kan jeg lave det selv, eller bliver det noget "juks"?

Eller kan det skaffes "engro" eller i hvert fald billigere i en
elektronik-shop et eller andet sted? Nogen der kender noget?

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!

Re: DVI Kabler
<hint>
Der følger 1xDVI og 1xVGA kabel med til alle TFT skærme. Der er til gengæld
ikke DVI stik på 90% af alle kontor PC'er. Idet der bruges TFT skærme på
rigtigt mange kontorer idag, må der altså ligge nogle lagre rundt om i
diverse IT afdelinger.
</hint>

Re: DVI Kabler
Kan ikke lade vær selv om jeg har samme mening med dell bærebare som dig
Den var med min 21" TFT fra dell ;-)
    MVH Henrik
gengæld

Re: DVI Kabler

Well...  nu er Samsung jo godt nok et "billig" mærke, men jeg syns sq godt
nok det er tyndt IKKE at levere det med.  ..men ok, de priser de billige
TFT'er er nede i, set i forhold til den dyrere ende, ja så skal man vel
skære omkostningerne et sted ;-)

Hvis du nu bare kendte nogen på en lidt større virksomhed...  der køber man
som regel HP/Compaq eller Dell og DER følger de med :)

Re: DVI Kabler

Samsung kørte med to forskellige serier, sidst jeg købte monitor. Jeg "rev"
mig og købte af den dyre serie, det har jeg ikke fortrudt. Den har nu været
trofast i 5½ år, farver og skraphed er noget _helt_ andet end de fleste
skærme i samme klasse. Den billige linje Samsung kan ikke leve op til det,
de er (var?) bare billige som så mange andre skærme.