DUPline timing spec?

Translate This Thread From Danish to

Hej!

C4%r det nE5%gon som kE4%nner till "specifikationer" fF6%r signalerna pE5% e=
DUP-line buss (frE5%n Carlo Gavazi, fF6%rut Electromatic).

Jag lurar pE5% att experimentera / bygga lite sjE4%lv, och undrar om det
finns kunnskap till nE4%r i en bit som jag mE5%ste aktivera fF6%r att sE4%tt=
bitten till 1.  (Bitten varar i 1,0 ms, den kritiska tiden borde vara
vid 0,3 ms - nE4%r bussen skall fE5% hF6%g spE4%nning fF6%r nolla men ligga =
kvar
lE5%g fF6%r etta...
Men det borde finnas angivna min och maxtider...

Det fanns fF6%r lE4%nge sedan experimentkort och Turbo/Borland Pascal-
rutiner att kF6%pa. Vet nE5%gon var man kan hitta en kopia pE5% programmen,
och kanske ett schema pE5% kortet?

Tack pE5% fF6%rhand
GF6%ran   -SM6NNC

Site Timeline