Dupline mobuler, byg selv ?

Hej Alle, er der nogle af jer der har noget info om dupline/smart-house
moduler

jeg tænkte på om man ikke kunne bygge nogle af dem selv og spare lidt penge
feks controleren ?

--
 for at svare direkte send til mrnews(snabel-A)tiscali.dk
 erstat "(snabel-A)" med "@"

Re: Dupline mobuler, byg selv ?

Jo man kan godt bygge dem selv og få lidt op at køre, men om du sparer
noget tror jeg ikke. Jeg gjorde det i sin tid for et firma, men der
var ikke meget at spare i det.

Mvh
  Klavs.

Re: Dupline mobuler, byg selv ?

har du nogle tegninger / dokumentation / produkolder eller noget liggende på
det ???
--
 for at svare direkte send til mrnews(snabel-A)tiscali.dk
 erstat "(snabel-A)" med "@"

Re: Dupline mobuler, byg selv ?

Nu er det sådant, at jeg aldrig har været verdensmester i at holde
orden i den slags dokumenter (ej heller dem på PC'en) :-), så ja det
har jeg - - - et eller andet sted. Jeg lånte engang et demo - test
kort hvor man kunne lave alt med DupLine i Borland Pascal, med drivere
og "prøv dig frem" eksembler.
Jeg skal nok prøve at lede efter dem (endnu en ting :-))...
Mvh
  Klavs.

Re: Dupline mobuler, byg selv ?

liggende på

Det kunne jeg også godt tænke mig at se ;-)

--
mvh Uffe

Re: Dupline mobuler, byg selv ?

Mig søge i rodet eller at jeg finder mine gamle Dupline ting :-) ?
Mvh
  Klavs.

Re: Dupline mobuler, byg selv ?

uuuu det lyder godt, jeg håber at du finder det ;-)