dummy ps2 mouse

Har lige erhvervet en brugt Dell Lattide L400, som jeg er svært tilfreds
med.

I BIOS kan man sætte den til automatisk at disable touchpad, når der isættes
en ekstern mus. Dette virker desværre kun når min USB mus er tilkoblet via
en ps2 adapter til ps2 porten, men ikke når den er direkte tilsluttet til
USB porten. Er der en nem og billig løsning, så man kan "snyde" pc'en til at
tro at der rent faktisk er tilsluttet en mus på ps2 porten?

/Henning

Re: dummy ps2 mouse

Hvad med at tage en af de helt små PS2mus, pille al mekanikken af, og støbe
elektronikken ind i lidt smeltelim?

Mvh. Uffe Ravn

Re: dummy ps2 mouse

Tak for tippet. Vil rode i gemmerne og se om der ikke ligger en slagtemoden
mus.

Re: dummy ps2 mouse
Hej Henning

Man kan købe en, men jeg tror at Uffe's løsning er noget billigere.

http://www.multibug.co.uk/dk_quote.html

Max

Site Timeline