DSS til Olympus DS-150

Er der en der kan hjælpe med Software til denne da jeg har fået smidt min CD Væk. Mv. Trolden

Reply to
Gismo

Hej Trolden ?

Kan det ikke hentes på Olymup's hjemmeside

Desværre jeg havde prøvet der, det er kun en lite udgave og den fungere ikke med mit data stik som er til en comport. jeg vil prøve at tage kontakt til Olympus idag. ellers tak for hjælpen.

mvh.Trolden

"Max" skrev i en meddelelse news:3fe76d87$0$30078$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

min CD

Reply to