DS18S20 og Basic Stamp

Jeg forsøger at måle temperatur vha. en DS18S20 og en Basic Stamp II,
men kan ikke helt få det til at virke.

Er der nogen som har et eksempel på kode som gør dette?. Jeg har
forsøgt at søge på internettet men finder kun eksempel-sourcekode til
BS2p.

Re: DS18S20 og Basic Stamp
Kan det køre i en BS2p kan det temmeligt sikkert også køre i en "alm" BS2.
Du skal bare huske at rette din chipdef til ( '{$STAMP BS2SX} )

Anders

Re: DS18S20 og Basic Stamp

Tak for svar.

Problemet er at BS2p har egne komandoer for kommunikation med 1-wire
netværk. Disse komandoer findes ikke i BS2.

Jeg forsøger at skrive koden om, men er kørt lidt fast.

Re: DS18S20 og Basic Stamp

hvilket sprog skriver du i og til hvilken processor ?
/Carsten

Site Timeline