Drosselspoler i MX5000

Jeg var ved at kigge på en af mine kammeraters B&O MX 5000 tv og efter at
have rodet med det vendt og drejet det osv.. både hos ham og hos mig selv
opdager jeg nu at der sidder en spole i power supply'en hvor der
(*muligvis*) er plads til en ferrit stang i midten... denne har jeg
(*muligvis*) mistet ... jeg kan se at der sidder sådan en ferrit stang i en
spole ved højspændingen og de er af samme fysisk udformning så jeg tror at
denne mangler... og jeg har selvfølgelig solgt mit MX5000 så jeg har ikke et
at kigge efter ...

Kan nogen bekrafte eller afkrafte at der skal sidde sådan en der i .... og
kan nogen mon skaffe den ?

M.v.h.
Lasse

Re: Drosselspoler i MX5000
Hej!

Jeg har massere af dem, men der skal _ikke_ sidde en i strømforsyningens spole,
kun i den ved BUen :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Drosselspoler i MX5000

Åhhh pyha ! den anden har jeg fået limet fast nemlig :o)

Takker kim

Re: Drosselspoler i MX5000
Hej!

No problemo :) Iøvrigt, BUen går periodisk istykker hvis kernen mangler i spolen
ved den...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline