Drivrem til en Yamaha pladespiller P-200

Jeg har en 30 år gammel pladespiller, som har
en defekt drivrem.
Hvor køber jeg en ny drevrem sådan i København
eller nord for?
201 mm i diameter er vist størrelsen.

På forhånd tak.

--
Hilsen Bent S.

Re: Drivrem til en Yamaha pladespiller P-200
Jeg har vist set noget i den stil på Elfa.se ... I think :)

Re: Drivrem til en Yamaha pladespiller P-200

Jeg tror bestemt at Jørgen P. ( en gros ) i Rødovre har sådan en. Men du
skal have den gennem en radiobutik. De fleste ordentlige radiobutikker
handler med Jørgen P.
/SL

Re: Drivrem til en Yamaha pladespiller P-200

Så får han problemer med at finde sådan en.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051115151600@smart-tech.dk
Re: Drivrem til en Yamaha pladespiller P-200

Good one ;-)

mvh.

Jan Rasmussen - der ikke er imponeret over sin brugtvognsforhandler

Site Timeline