driver til MPLAB? WPR3 brænder...

Hejsa

Jeg har fE5%et en brE6%nder ved navn WPR3, der kan brE6%nde PIC12 og 16 sam=
nogle kort og EEPROMer
Det er en E6%ldre type, der arbejder direkte via printerporten, dvs den
har ikke egen processor eller noget.

Jeg kan bare ikke fE5% den til at virke - i MPLAB kan jeg vE6%lge disse:
MPLAB ICD2, MPLAB ICD3, PicKit3, AN851 Quick Programmer Beta samt Real
Ice.
Jeg har sF8%gt pE5% nettet, men kan ikke finde noget om denne brE6%nder,
eller tilhF8%rende driver...

Jeg bruger en laptop med en docking station, hvor printerporten er.

Forslag?

MVH
Sonnich

Re: driver til MPLAB? WPR3 brænder...

Jeg glemte at skrive, at den ogsE5% har en seriel port, og det mE5%ske kan
vE6%re AN851 - jeg kan bare ikke finde noget om hvordan den skal bruges?

Sonnich

Re: driver til MPLAB? WPR3 brænder...

Jeg har en Elnec PIKprog+, som kan programmere "ALT". Den bruger
parallelport, og jeg bruger den ikke,

Den kan bortgives. software henter du her: http://www.elnec.com/download /

Bo //

Re: driver til MPLAB? WPR3 brænder...

hvis ingen andre er aftager,  bytter jeg da gerne med lidt god drue
eller humle.

mvh Erik

Re: driver til MPLAB? WPR3 brænder...

Hej Erik,