DRC fejl på TEXT i eagle, olimex.

Jeg vil prøve at få olimex til at lave et par prints til mig, og jeg ser de
forlanger text i hvert lag så de kan se om det vender korrekt.

Det er fint nok, jeg trykker på "TEXT" ikonen og indsætter min tekst på
PCBet, men DRC tjekket melder fejl i layer16(hvor tekst og baner er
placeret) med meddelelsen "width"....jeg kan da ikke ændre på Width på
teksten...??

Jeg har brugt olimexes 10mils DRC.

Nogen ideer?

Mvh
Henrik

Re: DRC fejl på TEXT i eagle, olimex.

de

Bare glem det. Fejlen lagde i "ratio" parameteren.

Man skal altså huske at ratio på text skal være ret høj....

Mvh
Henrik

Site Timeline