DRAM

Hej igen,

er der nogen der ligger inde med pinout for disse ic's?

HM50464 - 64k X 4 DRAM, 120ns, 4 ms. refresh cycle
TMM41464 - 64k X 4 DRAM, 120ns

/Thomas

Re: DRAM
Hejsa

http://www.howell1964.freeserve.co.uk/parts/DRAM.htm
http://www.xs4all.nl/~ganswijk/chipdir/f/dram.htm

Mvh Hauge
Ps.: Google.com er gud ;)

Re: DRAM

Der står 50464'eren kun allernederst i bunden, uden eget pinout. Eller
skal jeg måske blot gå ud fra den anden 64k X 4-kreds?

Har kigget, står intet brugbart om modulet på den side - det er er kun et
opslagsværk for stikord om givne kredse.

/Thomas

Re: DRAM

pinout. Eller

Jeps, det er samme benforbindelser som 4464. Iøvrigt dem der sad
i de sidste Commodore 64'ere, og de første Amigaer. :-)

--
Ulrik Smed,
Denmark, Aarhus

Re: DRAM

Fino!

Så ved jeg også hvor jeg kan slagte flere kredse fra :)

/Thomas

Re: DRAM

Jeg har forresten en hel dynge 41256 liggende! Adskillige
hundrede! 120-150nS. Nogen der kan bruge dem? Byggede engang 4MB
ram til amiga med dem. Med TTL refresh og MUX og hele svineriet!
:-)

--
Ulrik Smed,
Denmark, Aarhus