door bell (M1D-95)

Kan nogen hjælpe, jeg skal bruge en spænding ud af denne ic som så skal
trække et 5v relæ, eller bare lave en kontakt.??
Sender billede af ic i dk.binaer
mvh Allan

Re: door bell (M1D-95)

nu har jeg ikke set det... men kan du ikke bare clampe / ensrette lyd
signalet og drive en transistor med det til et evt relæ...

Kasper

Re: door bell (M1D-95)

Lyder som en god ide, men hvordan (diagram) gør man det ?

Allan

Re: door bell (M1D-95)

"golfine" > Lyder som en god ide, men hvordan (diagram) gør man det ?

Vel noget i den her stil....

        +  ----
      RELÆ   |
               |   -
        |      ^ DIODE
        |      |
        |-------
     KOLLEKTOR

IN        DIODE    470- 1K      |
--------- >| ---------- MODSTAND ------BASE|   BC 547 ELLER ANDEN
    |      |
                .....    EMITER
  ..... 10uF     |
    |                        |

Kasper

Re: door bell (M1D-95)

Hej Kasper
Det er nok mig der ikke kan læse, men dit diagram hopper noget
så kan du ikke evt. i en direkt mail tegne det i en gif / jpg
fil.? på forhånd tak.
Allan

Re: door bell (M1D-95)

Øbøh ?

Et eller andet går galt for dig. Prøv Andys ASCII circuit.

Re: door bell (M1D-95)

JAe så ved man hvad notepad ikke er god til

Kasper

Re: door bell (M1D-95)

I kombination med Outlook.

Noget omkring den font du bruger i Outlook.

Re: door bell (M1D-95)
Tilbage til mit spørgsmål, kan du tegne det på en anden måde ?

Allan

Re: door bell (M1D-95)

http://www.angelfire.com/alt/elektronik/ALARM.JPG

Ved ikke helt om det er 100% som det skal være... er lidt svært at vide når
man ikke kender signalet fra alarmen.. :)

Kasper

Re: door bell (M1D-95)
Hej Kasper

Så virker det :-) en lidt størrer lyt så var den der.

Tusind tak for hjælpen

Allan

Re: door bell (M1D-95)

Det lyder godt...

Og abselut ikke et problem :)

Gem hellere JPG filen for jeg sletter den lige pludselig :)

Kasper

Site Timeline