door bell (M1D-95)

Hej Kan nogen hjælpe, jeg skal bruge en spænding ud af denne ic som så skal trække et 5v relæ, eller bare lave en kontakt.?? Sender billede af ic i dk.binaer mvh Allan

Reply to
golfine

Hej

nu har jeg ikke set det... men kan du ikke bare clampe / ensrette lyd signalet og drive en transistor med det til et evt relæ...

Kasper

Reply to
Repzak

Lyder som en god ide, men hvordan (diagram) gør man det ?

Allan

Reply to
golfine

"golfine" > Lyder som en god ide, men hvordan (diagram) gør man det ?

Vel noget i den her stil....

  • ---- RELÆ | | - | ^ DIODE | | |------- KOLLEKTOR | IN DIODE 470- 1K |

--------- >| ---------- MODSTAND ------BASE| BC 547 ELLER ANDEN | | ..... EMITER ..... 10uF | | |

Kasper

Reply to
Repzak

Hej Kasper Det er nok mig der ikke kan læse, men dit diagram hopper noget så kan du ikke evt. i en direkt mail tegne det i en gif / jpg fil.? på forhånd tak. Allan

Reply to
golfine

Repzak skriver:

Øbøh ?

Et eller andet går galt for dig. Prøv Andys ASCII circuit.

Klaus

                 http://home6.inet.tele.dk/moppe
Reply to
Klaus D. Mikkelsen

JAe så ved man hvad notepad ikke er god til

Kasper

Reply to
Repzak

Repzak skriver:

I kombination med Outlook.

Noget omkring den font du bruger i Outlook.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Klaus D. Mikkelsen

Tilbage til mit spørgsmål, kan du tegne det på en anden måde ?

Allan

Reply to
golfine

Ved ikke helt om det er 100% som det skal være... er lidt svært at vide når man ikke kender signalet fra alarmen.. :)

Kasper

Reply to
Repzak

Hej Kasper

Så virker det :-) en lidt størrer lyt så var den der.

Tusind tak for hjælpen

Allan

Reply to
golfine

Hej

Det lyder godt...

Og abselut ikke et problem :)

Gem hellere JPG filen for jeg sletter den lige pludselig :)

Kasper

Reply to
Repzak