Dokumentation på Le Croy LP 124??

Hej!

Jeg står og mangler noget dokumentation (performance check + spec.) på et Le
Croy oscilloskop af typen LP 124.
Er der nogen, der ligger inden med dette eller ved hvor jeg kan skaffe det??

På forhånd tak for svar!

HT-8732

Re: Dokumentation på Le Croy LP 124??

er det et gammelt scop ?,
næsten alle scoper fra LeCroy skulle være på deres
hjemme side både service manuals og user

http://www.lecroy.com /
jeg har set efter (gå ud fra at du også har )
der er forbandet meget ingen LP124
har det et andet navn eller serie navn

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Ja. Det vil jeg umiddelbart mene.

Jep.

Jep.

Det skal jeg prøve at undersøge når jeg kommer på arbejde i morgen. Jeg kan
ikke huske det og jeg gider ærligt talt ikke køre derind i aften for at
kigge efter det. Men jeg mener det er det scopet hedder.

HT-8732

Re: Dokumentation på Le Croy LP 124??

Ja, det hedder LP142 i stedet for LP124. Jeg syntes nok det så forkert ud,
men.... ja, det er altså dét den hedder og den findes skam derinde - nu kan
jeg også finde den. Der er bare ikke alle relevante spec. på den og der er
heller ikke noget performancecheck. Så skal man måske bestille det i dyre
domme....

 HT-8732

Site Timeline