Dobbeltsidede 0,156" kantkonnektorer 2*12

Hejsa

Er der nogen der ved hvor jeg finder ovennævnte fætter???
Den skal bruges til min dejlige C64 User Port....

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Re: Dobbeltsidede 0,156" kantkonnektorer 2*12

Åh ja. Sådan noget havde Brinck i de glade 80'ere, hvor C64 havde sin
storhedstid. Og ifølge deres hjemmeside så har de dem stadig:
http://www.brinck.dk/stik.asp#Kant-stik

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Dobbeltsidede 0,156" kantkonnektorer 2*12
Brinck, ved ikke om de har dem som løsdel, men ellers har de et kit hvor dne
er i, eprom brænder til c64

Re: Dobbeltsidede 0,156" kantkonnektorer 2*12

Ok det eneste sted jeg nok ikke har kigget....
Men Dataerne på den passer ikke ehlt selv om meget af det passer...
Det er kun 2x12 og IKKE 2x24 mon det er en skrive fejl fra deres side....

Mange tak Mikael

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Re: Dobbeltsidede 0,156" kantkonnektorer 2*12
Hejsa

Hvor mange skal du bruge? Jeg mener at jeg har et par hundrede liggende på
lager, også i mange andre størrelser, hvis der skulle være interesse.

Men skriv til mig privat, da vi jo nu er ovre i handel.
Husk at fjerne CUT hvis du skriver direkte.

/Hauge

Site Timeline