DMX-Encoder

Halløjsa!

Jeg ville blot høre, om nogen her har rodet med selv at lave en opstilling,
der sender DMX-signal til lysudstyr...

Jeg har brug for at konvertere 16 analoge (0-5 eller 0-10V) inputs til 16
dmx kanaler fra 1 til 16, med en god opdateringshastighed, så det er nok
noget med en mux og en eller anden micro med AD converter indbygget.

Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der har lavet sådan en (velfungerende)
opstilling, som de er villige til at sælge diagrammer/software til (eller
sælge en færdigbygget opstilling)...    Jeg vil ikke betale en formue, men
jeg vil dog godt give lidt for selv at slippe for at genopfinde hjulet
igen...

På forhånd tak !

Mvh. Simon

Re: DMX-Encoder